|
kādam tam ir jābūt:
|
Mūsu kultūras līmenis tāds, ka dalīties nemāk, katram savs maršruts svarīgāks, vai tas autobraucējs, riteņbraucējs vai gājējs. Tāpēc veloceliņam būtu labi būt atsevišķi no gājējiem un apaļās stūres stūrētājiem, lai nav jābrauc virsū pirmajiem vai pašiem ciskas drillēt netraucē otrie.
|
ko vieglāk izlabot, veloceliņu vai kultūras līmeni :D
|
Veloceliņu, noteikti, ka to, jo kultūra ir maināma tikai vairākās paaudzēs. To jau sen filozofi ir sapratuši, tikai ir savas idejas apsēstie, kas domā, ka viņi šo faktu mainīs (piemērams sociālisma ieviešana īsā laikā, kas beidzās ar krahu). :D Ideoloģijas jau lieta laba, taču tās var iedzīvināt cilvēkos, tikai attiecīgi izglītojot, audzinot to iekšā no bērna kājas, 3.ajā paaudzē varbūt jau kas kustēsies ideoloģijas virzienā, ja neizjuks saknē, esošajiem protestējot pret tādām krasām pārmaiņām.
|
Šajās lietainajās dienās tie celiņi tādi īpaši skumīgi un neapdzīvoti izskatās. Interesanti kas uz tiem notiks ziemai iestājoties, varbūt tur kraus sniegu un varēs ar distanču slēpēm pārvietoties ...
|
Mums arii Tiirainee gadsimta celtne shovasar bija...kaadus 300 m velocelinja uzblieza...tas nekas,ka pie paarbrauktuves- knikts un beidzas tik pat aatri,kaa saacies,toties Eiropas nauda Maarupes pagastam "veertiigi"ieguldiita:D
|
Ikdienā mēdzu nobraukt vismaz kilometrus 10, ja ne visus 20 vai pat reizums 30 pa pilsētu un nav nekādu problēmu :) vietām gājējiem tiešām ir atstāta pārāk maza josla, kur divatā, blakus ejot, pārvietoties neiespējami, bet varu takš LAICĪGI pabrīdināt par savu tuvošanos :)
Var jau mainīt veloceliņu, bet pieļauju, ka tad tas būs jādara uz zaļās zonas reķina. Vai to vajag? :)
|
Turklāt, kā gan varēs mainīties gājēju, braucēju kultūra, ja mainīs veloceliņus?
|
Nu šis ir veins no piemēriem, kā tas ir "pie mums" - gribi ieveŗot noteikumus- minies caur koku :D:D Gribētos novēlēt arī tam kurš izdomāja to veloceliņu pie Bastejkalna, nepadomājot, kur kurā brīdī būs gājēji, nedaudz veselā saprāta.
Toronto- nekas nav "skumīgs un neapdzīvots" - paskaties, kas notiek Skolas ielā ap 17-18:00 - velosipēdistu sastrēgumi :D:D
|
Oi, atvainojos - kaut kā burti ne tā sasitās no rīta :)
|
Lāčplēša ielā iznācu no kafejnīcas un viena tik un tā uznesās virsū, lai arī turpat, metra attālumā ir veloceliņš.. :)
Tāpat Dzirnavu ielā ir vesels bars kretīnu, kas brauc "pret spalvu"..
Saprotu, ka noteikumu ievērošana nav nekas kruts un stilīgs un īsti velobraucēji uz ielas uzvedas kā pļavā, bet varbūt tomēr? :))
|
Baz>pieskāries "sāpīgai" vai arī aktuālai tēmai. Es kā pedāļotāja arī besos par tiem citiem pedāļotājiem, kuriem "more po koļeno" - brauc blakus veloceliņam vai to neievēro vai arī minas pa velocelņa vidu vai pretējā joslā, pie krustojuma stāv nevis viens aiz otra, bet nu noteikti jāaizmiņ visiem priekšā, tā ka no otras puses velosipēdistam gribot negribot jāmin ne savā zonā, nu un tie "trakie", kuri šķērsām pāri pārbrauktuvei, vai pa braucamo daļu pārmin kā ienāk prātā...Domāju, ka tieši "kruta" ir ievērot noteikumus, parādīt pagriezienu, padot ziņu, ja vēlas apdzīt- nu te jau bija tas teksts, ka viss audzināšnā: vai nu cilvēkam ir tā kultūras sajūta vai viņš pēc dabas jau glups vai arī totāls "zīmulis" (arī šī sērga tagad nonākusi līdz līdz šim tik demokrātiskajiem riteņotājiem)
|
Redzu,velocelinu daudzums palielinaas...bet tas iipashi neuzlabo situaaciju,jo braukshanas kultuura veel klibo...
un veel,pa velo celiniem var braukt apm.10-15km stundaa,jo tie ir pilni ar civeekiem un daudz nejeedziigu pagrirzienu...ja gribas braukt aatraak tad jaabrauc pa ielu...bet auto vadiitaaji to nesaprot..
|
nepacietīgais> ja ielai blakus ir veloceliņš, tad pēc noteikumiem, nedrīkst braukt pa citu vietu- ielu vai trotuāru, bet tikai veloceliņu. A gājēji ir jāaudzina- pašiem velosipēdistiem. Zinu, ka tas kavē, bet kondekventi minos pa veloceliņu, dzindzinot, lai man padod ceļu. Autovadītāji- pavisam loģiski, nesaprot tos nedaudz "atsaldētos" velominējus, kas zigzago starp mašīnām- uzrodas nez no kurienes, šķērso ielu cm pirms kapota - nu neveins tādus "dauzoņas" nemīl. Gala beigās ir starpība kur kā braukt. Gribās ātruma adrenalīnu- dodies pa šoseju mīties, bet pilsētā tas ir citādāk.
|
kokote, ir nianse - ir divu veidu celiņi: Velosipēdu ceļš un Gājēju un velosipēdu ceļš :) Braukt pa ielu nedrīkst tikai tad, ja blakus ir velosipēdu, nevis gājēju un velosipēdu ceļš :)
Mežaparkā un Vecāķos - visur ir otrais - tātad drīkst braukt pa ielu :)
Lāčplēša, Skolas, Dzirnavu u.c. ir pirmais - tātad pa ielu braukt nedrīkst (un tas nav arī vajadzīgs, jo ir lieliski atdalīta gājēju un velosipēdu satiksme).
Lūk, ko darīt Pļavniekos, kur pa veloceliņu pārvietojas pilnīgi visi, izņemot govis, es nezinu. Kad viena sīča priekšā kaucošiem riteņiem nobremzēju (ok, varēju to darīt arī prātīgi un lēnām, jo sen redzēju, ka tas sīkais tur ir), tad tēvs bija nikns. Nācās paskaidrot, ka viņam tur nav vietas un tēvs pat saprata.. :D Tiesa, tas neko nemainīja un sīcis tā arī uz tā veloceliņa palika..
Cik esmu dzirdējis, vācijās, zviedrijās u.c. pasaulē velobraucēji vnk brauc virsū, vai garām braucot iesper ar kāju :) Nedomāju, ka tas būtu labs risinājums, bet kas zin. Ir cilvēku grupa, kuru savādāk izmācīt nevar..
|
Ierosinu - katram riteņbraucējam reizi dienā uzbraukt virsū vismaz vienam gājējam, kas nelicenzēti pārvietojas pa veloceliņu! Kamēr tas nav izdarīts, mājup doties aizliegts!
|
Uij, tā atspārdīšana nav laba doma. Pamatā pārvietojos ar ričuku un tad, kad sanāk ar K2, tad citreiz neviļus gadās izmanot veloceliņu :D
|
pofig, tavariši! mnje veterj v harju i ja hu...jarju :D :D :D
|
Veter dujet v spinu, prjamo k magazinu ...
|
|
Rādu no 1 līdz 19 (kopā 19) |
|
Šī tēma ir slēgta un to vairs nevar komentēt
|